BABÍ LÉTO A ZVOLSKÝ BĚH

26.11.2017 20:36

         Naše obec Zvole, ve které už 27 let bydlíme se dozvěděla, že mají mezi svými sousedy jednu "ujetou" ženskou se psím spřežením. A to by bylo zajímavé, kdyby nám je představila. A už to bylo. První sobotu v září jsme s naším Želva teamem a Tomášem měli na Zvolské návsi povídání o mushingu a ukázkové zapřažení do káry a krátkou jízdu. Děti si hladily naše holky. Zvlášť Vikinka, to byl mazel. Akce se prý moc povedla. Až tak, že mě poprosili o článek do obecního časopisu. A druhá akce se konala 22.10. s názvem Zvolský běh. Zde jsem předváděla ukázku canicrossu s Heduškou a scooter (koloběžku) s Ájou a Viky. A pak si zkusila zaběhnout běžeckou trať 3 100m s ostatními závodníky. Akorát, že já měla psí motor... Trochu jsem se bála, zda to vůbec uběhnu. Vždyť už jsem dlouhá léta něběhala. Ale Heduška byla úžasná a byť nikdy canicross neběžela, nenechala mě v tom a krásně běžela. Štastně jsme proběhly cíl. Dokázaly jsme to. Bylo to fajn odpoledne a pro lidičky ze Zvole zajímavá ukázka.