BEROUNKA aneb ÚŽASNÝ MUSHERSKÝ SRAZ PŘED ZAHÁJENÍM SEZONY

26.11.2017 17:24

     A hurá po měsíci zase na naši milovanou Berounku na tábořiště v Hlincích. Tentokrát ne na dovolenou, ale na Václavské setkání musherů před zahájení nové musherské sezóny 2017/2018, které každoročně pořádá Venca Zetek s kamarády.Je pátek 22.9. a my vyjíždíme v podvečer s naším cirkusem Humberto. Na tábořišti už je většina lidiček. Naše místo z léta u vody je zabráno. Nevadí. Tak parkujeme vedle Otíka Janků u ohrady. Jdeme se přivítat s ostatními. Paráda. Je tu i Anička R. Jardou F., se kterými jsme "upekli" šílenou věc. Zkusily bychom s Aničkou jet v letošní sezóně Ledovku. A tak úkol tohoto víkendového setkání je vyzkoušet naše i Jardovi pejsky, zda si "sednou" a já si mám zkusit jet s Osmičkou. Jejda. Loni jsem se tu tetelila strachy, když jsem si zapřahla do káry naše čtyři fenečky a Kačka K. s Anitkou B. na mě křičely: " Želvo, povol jim tu brzdůůů". Ja na tachometru 5km/hod. a smrt v očích... A o rok později zapřahám Osmičku. Nejsem to já, ale cvok... Člověk má jít v životě stále vpřed, protože přeci CESTA JE CÍL... V sobotu ráno jsme zkamarádili s Jardou naše pejsky. Vše v pohodě. Zapřahli je. Jarda si sedl na moji káru a vyrazili jsme. Musím říci, že brady i nohy se mi klepaly, ale paráda. To člověk ani nehrábne. Startovaly i další spřežení. To je na Berounce to krásné. Nehoní nás žádný startovní čas, žádný stres. Každý si zapřahne kdy potřebuje a odjede si jak potřebuje. Projeli jsme naprosto bez problémů celou trať. Leadrovali Jardovi pejsci. Jsou úžasně pracovití a poslušní. A vůbec se nedivili, kdo jim to tam v zadu dává povel. Přes den jsme lenošili, klábosili, popíjeli. Tomáš šel tradičně na ryby. V neděli jsme trasu s Osmičkou zopakovali. A zase paráda. Vůbec se nám nechtělo domů, a tak jsme odjížděli až v 17.00 hodin, kdy začalo pršet. Díky moc za úžasný víkend a hurá do nové musherské sezóny.