ZÁVODY LESNÁ V KRUŠNÝCH HORÁCH 4.-5.2.2017

08.03.2017 18:12

     Tento víkend jsme se zúčatnili dalších zimních závodů v Lesné v Krušných horách. Trať už jsme s holkama znaly. Tedy jen Já, Ája a Viky. Jely jsme ji před pár lety na lyžích. Tak jsme věděly do čeho jdeme. Trať ideální pro začátečníka na saních se čtyřkou. Akorát z hromadného startu jsem měla trochu vítr. Ale startuje se z velké plochy, kde bylo místa dost. Zvládly jsme jej. Jízda po závodní trati probíhala báječně. První kolo (první den) jsme jeli vedle sebe s Lukášem Hosprem a jeho spřežením a cestou si povídali, zpívali. Sluníčko svítilo a my si představovali jak jedeme širou Aljaškou... Nádhera. A vzájemně se učili předjíždět. Šlo nám to krásně. Pejskové byli moc šikovní. Druhý den už nám Luky trochu ujel. Horší byl dojezd do cíle. Těšila jsem se, že si dojezd krásně užiji. Byl z kopečka, široký, plno diváků. Ideální na cílový adrenalínový finiš... Jenže. Naše autíčko parkovalo na horním parkovišti, které bylo vedle trati. A holčičky se rozhodly skončit u auta. Proč bychom jezdily mi trubky až dolů a zase šlapaly nahoru... A namířily si to rovnou ke stake-outu. A vteřinky a minutky letěly než se mi je podařilo přemluvit, že musíme projet cílem. Nechápavě, ale nechaly se znovu navést na trať a dojely do cíle. A takto oba dva dny. Přesto se nám podařilo skončit na 2. místě za Lukášem. Chyběli tu totiž ti správní "chrti". Závod i počasí bylo parádní. Děkujeme všem.