ABRTAMY NAŠE PRVNÍ ZÁVODY NA SANÍCH A MY PŘIVÁŽÍME STŘÍBRNOU MEDAILI 7.1. - 8.1.2017

22.01.2017 21:33

     Do Abrtam vyjíždíme hodně brzy ráno. Doma máme babičku po úraze. V sobotu nás střídá syn Honza. Přijíždíme do Heduščina rodiště. Sprint jede první. Tak máme docela kmitočet. Napojit, vyvenčit, obléci se, zapřahnout holky do saní a jedeme. Tomáš na vodítku vpředu holky sotva udrží. Snažím se brzdit tzv. rydlem, jak tento díl saní nazval Roman, když mě viděl a sdělil, že rydlo se používá minimálně. Ať brzdím dečkou. Romane, díky za radu. Přijímám každou cennou radu od zkušených musherů. Pět, čtyři, tři, dva, jedna GO!!! Vyrážíme na trať, kterou již troch známe z lyží, když jsem zde jela před dvěma roky s holkama mid. Stoupáme do kopečka, holky zabírají, ale u mne se projevuje netrénovanost a na kopečku se opírám o věž saní a "funím". Ale s radostí jedeme dál. Z kopce holky opět letí jak vítr. Ještě jeden dokopec a pak skopec a blížíme se k cíli. Želva team probíhá cílem v krásném cvalua. Ája s Týnkou opět bravůrně zavede naše minispřežení až na stake out. Dokáží se holky proplést i se saněmi mezi auty a ostatními spřeženími. Večer se scházíme v hospůdce a povídáme s ostatními mushery a někdo na mne volá. Želvo, jste druhé. Nevěřím, to není možné. Až mi ukáží výsledovku 1. kola. Fakt, je to tak. Kupodivu mi toto zjištění nechává naprosto v klidu. Je ještě zítřek, a to se může udát cokoliv... V noci je pěkný mrazík cca -12 stupňů. Druhý den jdeme na start hned za Lukášem H. Při startu to holky tak rozpálily, že jsem málem žuchla ze saní... Ale ustála jsem to. Cestou se vzájemně předjíždíme s Verunkou K.Pak se chytáme spřežení Alaskánů Jindry Z. a jde nám to skvěle. Opět projíždíme cílem v parádním cvalu a dojíždíme samy bez pomoci Toma k autu. Ten jen žasne a má z nás velkou radost. A je tu vyhlášení výsledků. A fakt končíme na 2.místě. HOLKY A TOME DÍKY MOC, JSTE SKVĚLÍ!!! Tom  nám parádně za asistence Lukáše H.namazal ráno saně.